Hollywood Hills

Jag tror jag kan säga att denna säsong har varit den bästa hittills, eller jag kan säga det. FUE var underbar den med men på ett annat vis. Jag har aldrig lärt mig så mycket på arbetsfronten som denna säsong. På callcenter ska man kunna svara på det mesta vilket har inneburit att jag fått utveckla mina kunskaper mer och mer.

 

Mitt team har varit helt underbart. Vi har fungerat så bra tillsammans, ställt upp för varandra på jobb och umgåtts på fritiden. Jag har kunnat umgås med alla och tyckt om allesammans. Vi har bott ovanpå kontoret i olika lägenheter men i samma hus. Om man hade tråkigt kunde man sticka ut huvudet från fönstret så var det alltid någon där. Jag älskade det.

 
 
Jag tror också denna säsong har varit så bra för jag hade låga förväntningar. Jag skulle aldrig och då menar jag ALDRIG jobba på Gran Canaria. En tråkig turistfälla där det absolut inte fanns någonting att göra. Det är riktigt att det är mycket turism på GC, men det är mest på södra delarna av ön. På norra uppe i bergen är det fint och mysigt och mer lokalt. Om jag någon gång kommer bosätta mig utomlands blir det i Spanien. Maten, språket och kulturen är underbar.
 

Varje säsong har jag en låt som jag förknippar mycket med säsongen, denna gång är det Hollywood Hills, Bye bye Hollywood Hills forever. I'm gonna miss you wherever you go I'm gonna come back to walk these streets again, remeber we have fun together.

 

 LPA Säsong 12 är bara en sak <3 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0