Förmågan att sova överallt

Jag har svårt att sitta still utan att somna. Om jag har gjort mycket under dagen har jag till en början svårt att sitta stilla överhuvudtaget. Men när jag väl kommit till ro och satt mig tar det inte lång stund innan mina ögon vill falla ihop. Detta hände bl.a. idag när jag körde bil hem från Stockholm. Inte så bra kanske. Men tog en paus och sen klarade jag av de sista milen. I övrigt hade jag två bra dagar på Yasuragispa med mamma. Om vi bortser från lite villovägar med bilen men sånt får man räkna med.

Just nu funderar jag mest på om jag kommer komma ner till Turkiet med tanke på det vackra rökmolnet från Island. Men om jag inte kan flyga kanske jag får åka buss, eller tåg eller bil. Eller kanske cykla rent utav. Jag ska ju ändå vara Sports Host. Förstå vilken utmaning, och med resväskan fastspänd. Någon som vill cykla med?

Kommentarer
Postat av: Mike Pearson

Jag cyklar gärna med dig!

2010-04-20 @ 14:40:43
Postat av: Linnea

Kul, det vore en upplevelse att se Europa på cykel :)

2010-04-21 @ 10:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0