Funderingar inför resan

Jag har en ny blogg med tråkig design men med förhoppningsvis roligare intressantare inlägg.
Här tänkte jag uppdatera er om mitt liv i Alanya. Eftersom jag inte är den bästa på att höra av mig får jag se hur ofta bloggen kommer att uppdateras och för er som inte redan har det kan jag tipsa om bloggkoll.se där man kan logga in och se om bloggen har uppdaterats.
Hur som helst är jag nu hemma efter två helt underbara veckor på Mallorca. Vi har pluggat, pluggat och pluggat lite till. Ätit på restaurang, festat lite och umgåtts. Jag ville inte åka hem och har inte riktigt förstått att jag varit där. Något jag förstår ännu mindre är att jag om mindre än två veckor befinner mig i Turkiet. Igår kväll kände jag att jag ville åka NU, jag ville inte vara i Sverige. Just nu känns det bra med en period hemma (har insett att den kommer gå väldigt snabbt). Har en massa tankar i huvudet, saker jag bör göra innan jag åker och olika funderingar. Mycket handlar om packning. Vad ska jag ha med mig? Det mesta är på det mentala planet, funderingar och tankar jag inte orkat ta itu med än. Men när jag väl kommer ta tag i dem kommer det att gå undan det kan jag lova er.
Under mina två veckor på Mallorca var jag mycket mer spontan än vad jag är hemma. Jag tränade även mindre och åt sämre. Så nu vet jag hur min nya livsstil kommer se ut. Jag gillar spontaniteten men det där andra vet jag inte.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, vad roligt att se att du skriver igen. Det ska bli så roligt att följa ditt nya liv i Turkiet. Jag gillade bilderna på FB från Mallis. Var ni i Alcudia?

Som du ser har jag en ny blog också eller rättare sagt jag har nu 2. En som står här som är på svenska och så min vanliga mammabult på engelska.

Hoppas du hör av dig innan du åker. Kanske du hinner gratta Jonas. Kram :-)

2010-04-11 @ 19:08:03
URL: http://www.metrobloggen.se/emtes
Postat av: Suss

Ska bli spännande att läsa om dina äventyr! Ha så kul där nere!! Kram

2010-04-12 @ 15:36:30
URL: http://susseliduss.blogspot.com
Postat av: Linnea

Mia: Tack! Vi var i Alcudia. Ska försöka att uppdatera relativt ofta men lovar inget. Varför har du två bloggar? Har de olika innehåll? Jag hinner gratta Jonas men skriver nog "bara" Grattis på fb.



Suss: Tack, I will! Kram

2010-04-12 @ 16:53:38
Postat av: Emma Hasselblad

Va kul att du fixat en blogg Linnea! Du har en trogen läsare här :)

2010-04-12 @ 21:43:38
Postat av: Linnea

Vad roligt Emma :)

2010-04-13 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0