Ge mig!

Nu har jag läst om Alanya och Turkiet. Vad det finns mycket att göra! Jag sitter här och dreglar över vattenparker och forsränning. Jag kommer vara ett barn på nytt, även om jag nog kommer vara lite skraj när jag ska ner för den där forsen. Nu är bara frågan hur jag ska hinna med allt. Jag är ledig en dag i veckan, men jag vill ju inte åka på det här själv. Då gäller det att någon annan är ledig samma dag som mig och det kräver planering. Är lite trist att vi på Sungarden kommer bo en kvart från de andra guiderna med bil. Jag hade gärna haft dem i samma hus, så bodde de förra säsongen. Men jag hoppas det ska gå att ordna för jag vill hinna träffa alla jag lärde känna på utbildningen. Känns som att det kan bli svårt att få det att gå ihop men vill man någonting tillräckligt mycket så ska det ju gå. Det måste helt enkelt gå! :)


Kommentarer
Postat av: Mike Pearson

Allt ordnar sig Linnea!!

2010-04-20 @ 14:42:25
Postat av: Linnea

Ja, jag försöker att tänka så men ibland är det svårt.

2010-04-21 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0