Overkligt

Nu börjar nervositeten komma krypande. Imorse var jag så nervös att jag mådde illa, fick knappt i mig frukosten. Så är jag, är jag nervös resulterar det oftast i illamående och jag kan inte äta. Något som får övas bort i Turkiet, för äta och dricka behöver jag ju göra i den värmen :)

Jag har inte riktigt fattat att jag ska bo utomlands i nästan 6 månader. Det känns overkligt, men spännande och förväntansfullt. Något jag vill jättemycket, men som sagt overkligt. Förhoppningsvis kanske jag fattar lite mer när jag sätter min fot där imorgon. För planen verkar avgå som planerat nu, bara med lite tidigare eller senare avgångar. Men de flyger! Nu vet jag inte när nästa uppdatering kommer att bli, kan bli imorgon eller när jag skaffat internet där nere. Nu ska jag i alla fall packa väskan (nej, jag har inte gjort det än), fixa med musik och äta Ben & Jerrys. Em fredagskväll med fix och mys, precis vad jag behöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0