Packning

Jag är lite stolt över mig själv. Delvis för att jag packar så pass sent jag gör, hade aldrig hänt för ett par år sedan och även för att jag med hjälp av Karro har sorterat ut lite kläder OCH ett par skor (!) ur packningen. Vilket betyder att jag har gått från 9 par skor, till 6 par. Mycket bra gjort tycker jag :) Jag har inte försökt att få i allt i väskan än vilket ni kan se på bilderna men jag har i alla fall lagt fram allt som ska med.
Till höger, kläder som sorterats ut.

Det har även kommit snö här i Gävle idag. Ganska mycket snö faktiskt. Hade tänkt att ta en morgonpromenad i Hemlingby men la ner det när jag såg hur snön vräkte ner. Dessutom är det mycket annat som ska fixas, saker ska upp på vinden, musik på nya datorn, läsa papper från VING m.m. Är kanske bäst att sätta igång nu.
Lyckas inte vrida bilden rätt så ni får den såhär. Utanför mitt fönster imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0