Shopping och packning

Ny resväska - check, nya arbetsskor - check, fotoalbum, njae. Jag fick det mesta jag skulle ha idag i alla fall. Fotoalbum är så dyrt så tänkte beställa på internet istället. Så blir det när man har beställt för stora kort, morr. På bilden nedan är mitt försök att få ordning bland korten som kom i en salig röra, inte konstigt eftersom jag skickade in dem så. Var kanske bättre innan digitalkameran kom ändå ;)


Så var det det här med packningen. Min resväska rymmer 95 liter tror jag men den känns liten :P Nu när arbetsskorna ska med vill jag ha med mig nio par skor, lite väl mycket kanske. Men jag ska försöka att inte ha så mycket vardagskläder med mig, utan "bara" fest- och träningskläder. Känns som att det kommer gå sådär men jag ska allt göra ett försök. Uppdatering om det kommer senare. Imorgon ska jag i alla fall åka till Strängnäs och träffa Ellinor och Tobias som jag gick kursen med på Mallis :D

Kommentarer
Postat av: Micke P.

NIO par skor?? Men Linnea lilla ett par sandaler räcker väl?

2010-04-13 @ 14:48:01
Postat av: Linnea

Haha nej. Men nu har jag lyckats begränsa mig till sju par, och då är två par arbetsskor så det tycker jag är bra gjort :)

2010-04-13 @ 22:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0