Alone


Jaha nu har min rumskamrat åkt hem till Danmark igen, så jag ska bo ensam i cirka två månader. Tycker inte att det ska bli allt för kul, är en ganka stor lägenhet och som ni vet är jag mörkrädd. Kändes mer tryggt när han bodde här. Men jag ska i alla fall göra om hans rum till något som liknar en "Walk in closet". Var faktiskt hans idé. Ska bara orka städa hela lägenheten först. Han var bra på mycket men städning var inte hans starka sida.

Annars rinner bara tidne iväg här. Höll på att ramla av stolen när jag insåg att mamma och pappa kommer nästa lördag. Men det ska bli kul :) Det som är trist är att fler och fler lämnar destinationen nu. Men det är bara att hoppas att man kommer få se dem man gillar mest igen någon annanstand i världen. Vi får nog snart veta var vi hamnar, inom någon vecka i alla fall. Då får jag se hur länge jag stannar här, om jag kommer hem mellan destinationerna eller hur det blir. Jag hoppas, hoppas på Hurhugada, men Fuerteventura skulle nog vara finr det med.

Men en massa besök nu som sagt vad. Först mamma och pappa och någon dag senare Johan och Eric med flickvänner. Sedan kommer moster med tjocka härliga följet till Kemer så de ska jag hälsa på. Förhoppningsvis kommer även farmor och Staffan i slutet av september. Så tiden kommer bara rinna iväg.

Annars ska här införas mer myskvällar från september har jag och Cattis bestämt. Bio, film, minigolf med mera. Festandet har också minskat vilket är skönt. Innan jag åker härifrån ska vi även besöka Side och bo på hotell. Hade velat åka till Istanbul med men ska spara lite semester istället till nästa säsong i hopp om att jag kan få ledig över jul.

Nej nu är det tvätt, dusch och fix inför morgondagens utlflykt. Jag ska ha Family Fun Boat, en massa aktiviteter på en båt för barn hela dagen. Men på lördag är jag fri och då ska jag på vattenland! Det tredje denna säsong :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0