Någon gång ska väl vara den första

Som ni säkert redan vet har jag lyckats tappa bort min plånbok. Fråga mig inte hur det gick till men borta är den, har t.o.m. letat i kylskåpet. I mina förvirrade stunder vet jag aldrig var jag lägger saker. Känns lite surt att det skulle ske just nu när jag verkligen behöver mitt Thomas Cook leg t.ex. Men det är som det är.

Nu ska jag i alla fall ha semester i nästan en vecka och besök av mamma och pappa samt Johan med följe :) Ska bara jobba tisdag och nästa lördag natt. Ska bli så skönt och har en del idéer om vad jag skulle vilja göra men ska allt lyssna på mamma och pappa med. Har skrivit en lååång önskelista så får se vad de har kommit ihåg, eller snarare vad pappa kommit ihåg att informera mamma om ;)

Nu ska jag snart lägga mig för imorgon ska jag till gymmet. Har en period av att jag känner mig uppsvsälld igen så lite träning brukar hjälpa. Har dock börjat fått ont i båda mina knän igen vilket stör mig något enormt. Det har jag verkligen ingen lust med men tror att min vattenjympa kan vara en bov i dramat. Hoppas det blir bättre av en veckas "vila".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0