Nyår


Nu står det och gläntar på dörren, det nya året, 2011. Många har stora planer, förändringar som ska göras, löften som ska hållas. Jag har avgett ett nyårslöfte i hela mitt liv tror jag och det var så längesen att jag inte minns vad det var. Om jag ska vara ärlig är jag inte så mycket för just nyårslöften. Det är ett nytt år som kommer, det är på sätt och vis en nystart för oss alla. Men kom ihåg, en förändring kan du göra vilken dag som helst. En dröm kan du börja sträva mot närsomhelst. Det jag vill säga är att om det inte går som du tänkt med ditt nyårslöfte, avge ett nytt, på en måndag, onsdag eller lördag. Sätt upp ett nytt mål, något just du vill. För kom ihåg för att du ska uppnå ditt mål är en av de viktigaste bitarna motivationen för att uppnå det och tron på att du kan. Jag hittade ett citat en gån som löd:

"Du kan tror att du kan
 Du kan tro att du inte kan
 I bägge fallen har du rätt"

Så tro på dig själv och hitta motivationen så lovar jag dig att det kommer bli lättare för dig att uppnå just Ditt nyårlöfte!

GOTT NYTT ÅR!

Jag hoppas ni får en underbar härligt nyårsafton. Om det inte blir som du tänkt dig, gilla läget det är ju ändå "bara" nyår ;)



Och mamma, förlåt igen för att jag glömde din födelsedag.

KRAM <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0