Egypten, Fuerteventuera eller?


Nu har jag valt var jag vill söka. Jag valde Sungarden basic i alla val. Liknande det jag har nu men med mindre aktiviteter och mer service. En blandning mellan aktivitetsguide och vanlig guide. I första hand valde jag Hurhugada, Egypten och Sharm El Sheik, även det Egypten, i andra hand. (Tyvärr farmor). Sen blev det Fuerteventura som tredje hands val. Alla platser har en lugnare fritid än Turkiet, eller det är mindre party party vilket jag tycker ska bli skönt. Egypten är tydligen en speciell destination och de har kvar många gamla normer, så det kommer bli annorlunda om jag kommer tid. På Fuerteventura är man ganska få, och stämningen är laid back då det är många surfare på ön.

Jag hoppas jag kommer få något av mina tre val, och min chef trodde chansen var ganska stor då inte så många brukar söka till Egypten. Om jag får det får jag förhoppningsvis se pyramiderna som jag velat se i flera år. Så till vintern preliminärboka en resa till Egypten :)



Kommentarer
Postat av: Marie

nu blir mormor orolig, negrer bor ju där. Kul att du trivs med jobbet hoppas du får det du önskar, men nog kommer du väl hem en sväng emellan Kram Moster

2010-07-28 @ 20:16:38
Postat av: Linnea

Äh, det kan hon behöva med sina fördomar. Jag hoppas jag kommer hem en sväng emellan ja :)

2010-07-28 @ 20:25:19
URL: http://thegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0