Stunden är kommen


Nu i veckan ska vi ha evaluering. Det innebär att jag tillsammans med min chef ska utvärdera hur jag sköter mitt arbete på olika punkter på en skala från 1-5. Det ska bli riktigt spännande. Jag ska även söka tjänsterna till nästa säsong, jag ska göra tre val. Just nu lutar det mot Egypten och Teneriffa som förut, men vet inte om det blir som guide eller aktivitetsguide. Är lite sugen på båda. Tänkte ju även söka fitness, men då måste jag skriva ett persobligt brev och det tar emot. Skulle kunna göra det ikväll men har ingen lust för vill mest slappa och ta det lugnt. Min fritid här är så full med olika saker att jag sälla är hemma. Därför bestämde jag att ikväll ska jag ha en hemmakväll. Har lånat Noras dator och ska se på Step up 2.

Jag var fri idag och på schemat stod, gymma, sola och slappa. Vaknade 10 och hade inte alls någon lust att cykla de 7 km in till gymmet. Men med lite dividering med mig själv tog jag mig in i alla fall. Är första gången jag tränar denna här veckan. Suget finns inte riktigt när det är så varmt och fritiden så knapp, men jag försöker åtminstonde. Har även solat men verkar som att jag inte kan bli brunare nu, lite tråkigt. Det som stör mig mest är mina linjer efter mitt arbetslinne, de vill aldrig försvinna så några axelbandslösa eller halterneckklänningar blir det inte :( På bilden nedan är de inte så tydliga, däremot ser det ut som att jag fått tatueringar på hela armarna. Det är två lyckliga barns resultat av mina armar och lite vattenfärg. Jag måste säga att det blev ganska bra.

 


Kommentarer
Postat av: farmor

välj teneriffa kraaamaaar

2010-07-26 @ 12:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0