Tiden flyger iväg, igen

Först vill jag säga GRATTIS till Britta och Dan som fått en liten dotter! Längtar hem en del så jag får träffa henne, men får lyssna på Britta hon är ju så liten nu i bärjan så det gör inget om jag kommer om första några månader :)

Sen ett GRATTIS till mig som har uppnått mitt mål med 100 gäster på vattenjympan! Nu nöjer jag mig med om det kommer ligga runt 70 de kommande gångerna ;) Men nästa vecka ska jag bara ha passet en gång för sen ska jag byta med Tobias och testa på att vara guide i en vecka. Jag är riktigt förväntansfull, det ska bli spännande och se hur det är att vara guide även om det är lite annorlunda att vara guide i Alanya mot andra destinationer eftersom det är en så pass stor destination. Jag ska i alla fall vara en del på flygplatsen på natten, det blir en utmaning. Sen ska jag även ha lite sälj och en kick-off för ungdomarna. Det sista ska bli riktigt roligt! Vi ska vara på en strand och ha lite lekar och en stor fest, och det är är bl.a. jag som ska sälja biljetter till den. Så nu ska mina säljkunskaper sättas på prov.

Annars har jag ju varit på rafting. Jag kan ju säga såhär, det var tur att Rickard satt bakom mig och påminde mig om att andas och paddla i forserna för det var något jag glömde helt. Men den första forsen var värst och det är också där bilden är ifrån, där det ser ut som vi ska falla i men vi klarade oss på något konstigt vis. Å det kan jag säga att det inte var min förtjänst att vi höll oss i båten för jag skrek mest, hehe. Men kul var det och något jag kan tänka mig göra igen i i större forser men också i en större båt. Det var en skräckblandad förtjusning :)



Bilden är åt fel håll men det är ju en bild i alla fall.

Igår slog jag till och köpte ett par solglasögon med styrka i. Får passa på när det är billigare än hemma. Nu minns jag inte vad jag skulle betala men tack vare att jag är guide får jag rabatt. Men det är något jag tänkt på i flera år så det känns bra. Nu ska jag strax cykla in till gymmet och efter det ska jag lära Tobbe mitt vattenjympapass. Det är han som jag ska byta med nästa vecka, så han ska vara Sports Host istället för mig. Mer om hur det gått senare nästa vecka.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du ser inte helt lugn ut och det är helt fantastiskt att ni inte ramlade... Skulle nog inte våga att göra det.

2010-07-11 @ 12:55:11
Postat av: Linnea

Haha nej det var jag inte heller. Jag vet helt otroligt men som sagt var nog inte så mycket min förtjänst :P

2010-07-14 @ 12:58:26
URL: http://thegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0