Dimcay


Igår vaknade jag ganska sliten efter festandet kvällen innan. Men jag var förväntansfull för utflyktn vi skulle på vilket mest innehåller sol och bad men vem har sagt något om att variera sig :) Hur som helst skull vi bli upphämtade strax efter 10. Men inte kom någon buss och hämtade oss heller, nej den hadfe missat oss. Jag var ganska irriterad och efter några samtal kom en minubuss som fick köra oss till de andra guiderna. På utflykten var vi in i en fuktig grotta där jag mest flåsade runt efter alla trappsteg. Min kondition är inte var den varit. Sedan bar det av mot lunch och bad.

    

Man satt på små kuddar runt ett litet bord. Det var ganska trångt men mysigt. Floden som man kunde bada i skulle vara 10 grader men det var den inte då jag hoppade i utan större problem. Var superskönt att simma runt i lite svalkande vatten för en gångs skull. Efter utflykten bar det hem för en snabbdusch och nattjobb på flygplatsen. Det går fint att jobba natt om man bortser från bussresan på två timmar till och från flygplatsen. Jag nickar till ett antal gånger och har kommit på att det enda sättet jag lyckas hålla mig vaken på är om jag äter hela tiden, men det kan jag ju inte heller göra. Som tur är är jag inte ensam om att nicka till lite då och då.

Ikväll ska jag på en annan utflykt vi har, kickoff för ungdomar. Har varit på den förr men ska åka dit för att få träffa de andra gudiderna. Har ju lovat mig själv att åka in mer till Alanya på kvällarna och det har gått bra hitills :) På lördag är jag, Sandra och de nya guiderna fria och jag och Catrine har redan börjat planera lite smått vad vi ska göra. Funderar på att laga mat och festa ihop på fredagen och sen sola, bada och spela volleyboll på lördagen. Måste säga att det låter härligt.

Nu ska jag ge mig på att städa vår toalett, den är inte alltför fräsch, uscha. Tur att jag har köpt städhandskar säger jag bara :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0