En säsong till?


Tiden bara ryllar på och snart har jag varit här 1 1/2 månad! Tiden går fort kan man säga. Här nere är det redan på tal om att söka till de kommande säsongerna. Nya tjänster börjar komma ut och är man intresserad ska man söka snart. Jag hade tänkt at söka är intresserad av att prova en säsong som byguide. Men om det blir någon ledig Sports Host tjänst kommer jag kanske söka det med. Jag har ju ändå en utbildning i grunden som jag gärna vill arbeta med. Igår träffade jag även en tjej på Showteamets inflyttningfest som håller i olika typer av klasser i Side. Enligt henne kan det även vara möjligt för mig att söka sådana tjänster så får se hur jag gör. Finns ju alltid fler tjänster till sommaren än vintern.

På inflyttningsfesten igår började vi med tävlingar vid stranden, kan ju säga att saltvatten smakar inte gott. Skulle fylla en flaska på stranden med vatten och det enda vatten vi fick ta var det som fanns ute i badringen några meter ut i havet och vårt enda hjälpmedel var några halvtrasiga rör samt våra kroppar. Då var ju munnen en bra förvaringsplats. Sedan fortsatte vi med tacos, badmintion och quiz i deras lägenheter. Mycket trevligt!

Idag är jag halvfri och börjar först kl 15. Kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska göra. Jag vill: Gå igenom mitt morgonjympapass, städa, lära mig Lollo och Bernie´s historier, sola och slappa, handla och lära mig hotellkoder. Borde egentligen städa men tror bara att jag tar mitt rum, är bra för mig att ha det lite skitigt i lägenheten. Men mitt morgonjympapass ska jag i alla fall gå igenom. Det blir 30 min träning för mig och jag ska ha det på tisdag, förhoppningsvis med gäster då det är gäster som frågat efter det passet nu :) Är ganska tungt så orkar knappt med det själv, men det ska väl gå haha. Lite sol också kanske, hmm. Så här är det alla lediga dagar, har så mycket jag vill så blir lite velig. Men bättre det än att jag inte skulle ha något att göra alls.

Ikväll ska jag åka runt till alla våra 57 hotell igen, okej inte alla men många. Måste veta exakt var alla ligger nu då det blir fler och fler busschaufförer som inte kan vägen. Men de börjar gå bättre och bättre och är riktigt stolt över mig själv!

Kommentarer
Postat av: farmor

Jag tycker du är jätteduktig kraaaamar

2010-06-07 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0