Glädje


Det har vänt och jag mår bra nu, verkligen skönt. Men som Staffan frågade i förra inlägget, självklart saknar jag inte bara det jag skrev om utan även er. Jag hade en helt fri dag igår vilket verligen behövdes. Släppa de flesta tankarna på jobb och träna. Tror delvis att det är därför jag mådde som jag gjorde häromdagen, jag får inte ut min energi. Jag rör mig i stort sätt jämt på jobbet men behöver riktig träning. Om det är något jag saknar är det boxen, att bara få slå ur sig allt.

Imorgon ska vi fira midsommar på hotellet. Det ska bli spännande och se om allt klaffar. Vi har fixat en midsommarstång men ska klä den med barnen imorgon. Vi ska även ha lite dans och godisregn. De komiska är att det ser ut som att det ska bli regn här imorgon. Det ska tydligen alltid regna på midsommar, t.o.m. i Turkiet :P
På kvällen tänkte några av oss åka in till Palm Beach och äta sill och fira med andra svenskar, ska bli supermysigt!

Idag hade vi två guider som inte brukar vara på hotellet. Det var roligt och de är superduktiga för att aldrig ha varit där förut. Vi har bl.a. haft födelsedagsfest, den bästa hitills om jag får säga det själv, och spelat vattenpolo. Vi förlorade alla matcher, som alltid, men de andra är ju så stora. Men det är kul ändå och det är huvudsaken.

Ikväll blir det ett försök till tidig sängdags eftersom midsommarförberedelserna börjar tidigt imorgon.

Men Glad Midsommar allesammans!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Glad midsommar :) Solen har skinit på oss och inget regn. Vi cyklade i 90 min efter mammas jobbb och grillade sedan, mamma och jag. KRAMAR

2010-06-25 @ 22:50:26
Postat av: Mia

En riktigt Glad Midsommar till dig också. Jag hoppas du hade jätteroligt och att regnet lyste med sin frånvaro. Vi har haft helt underbart varmt och soligt väder. Varit hos våra goda vänner, suttit vid poolen (några åkte också i, dock inte jag och farfar)och njutit av god mat, roliga lekar, frågesport och god dricka.

Det är så roligt att läsa din blog och på så vis i alla fall lite få följa med ditt liv och allt underbart du får vara med om.

Stor midsommarkram från både mig och farfar

Mia :-) <3 <3

2010-06-26 @ 09:37:16
Postat av: Linnea

Ni verkar ha haft en härlig midsommar båda två! Å pappa 90 min, bra gjor :)

2010-06-27 @ 20:55:00
URL: http://thegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0