Beröm

Om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att jag skulle tycka så mycket om att arbeta med barn som jag gör. Visst är jag helt slut efter att ha gått på högvarv hela dagarna men de ger så mycket också. De är oftast glada och så mysiga. Vi har fått beröm att gäster för att vi har sån energi och glädje och idag fick jag även beröm för mitt vattenjympapass, finally! Fick för övrigt imrovisera idag då musiken till passet inte ville fungera till mitt nya pass. Så jag körde den gamla musiken men med lite nya rörelser. Är riktigt stolt över mig själv!

På bilden är ett exempel på hur mina dagar kan se ut. Min är mittenraden. Idag har jag t.ex. varit i poolen i tre timmar, är tungt ibland ;) W= welcome walk, som ett välkomstmöte fast vi går runt hotellet. WG=watergym, ML=MiniLand.



Under dessa dagar har jag även druckit min första Irish Coffee, om jag nu ska lära mig dricka kaffe får det bli så.
Fått beröm för vår trollskattjakt, att det var en av de bästa vår Lead har sett och han har jobbat många säsonger. Fått höra ett antal gånger att jag och Sandra ser ut som syskon, eller åtmistonde är väldigt lika beror på vem man frågar. Lägger ut en bild här så får ni bedöma själva.

 

För fler bilder så får ni titta på facebook. Nu ska jag fixa en massa annat innan jag kan gå och lägga mig. Ingen ro ingen rast eller vad man säger. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0