Long time, no see

Här är det fullt upp och internet hemma fungerar inte så därför är frånvaron så stor här. Om en stund ska jag se på showteamet på hotellet, ska se alla deras shower så jag vet vad som finns. Men det gör inget för de är så duktiga!

De senaste dagarna har jag bl.a gått på skattjakt i Alanya. Vi fick ett papper med en massa platser vi skulle besöka, dels för att lära oss hitta bättre, vilket jag nu gör, och dels för att träffa våra partners. Det är viktigt med det sociala här i Turkiet. Man pratar med alla och helst lite mer än ett hej, en kopp te eller en matbit. Kan vara lite frustrerande när man har bråttom men är bara att gilla läget. Överlag är det jättetrevligt och vi har något att lära av dem. Det finns allti lite tid över till att ta en pratstund.

Jag har även varit på en båttutflykt där jag brände mina lår lite lätt men nu har jag minsann börjat få färg. Men jag kommer ge bonnebrännan eller golfsolbrännan ett ansikte. Får ta kort lite senare får ni se.

Nu har vi även fått gäster på hotellet vilket är jätteroligt för det har kört igång på riktigt. Jag har fått mina första frågor, haft mina första aktiviteter och tagit det första doppet i poolen. Det är mycket nytt men jag försöker ta en sak i taget och tänka att jag inte kan kunna allt från början. Men ni som känner mig vet att jag gärna vill kunna allt med en gång så det är lite svårt.

Än har det inte kommit så många gäster så våra aktiviteter har inte så måna deltagare men förhoppningsvis ska det bli bättre under senare delen av säsongen. Vi har även besök av Lollo & Bernie ofta, våra maskotar. Än går det bra för dem i värmen :)

Gällande träningen kan jag ju säga, haha. Nada! Detta kombinerat med eftertättsbuffé kan ni ju räkna ut själva ;)

Lovar att bilder kommer när internet fungerar som det ska och jag kommit in i allt. För just nu är det så mycet annat.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mary

Låter toppen. Du klarar det galant Linnea!! Jag tror på dig. Vem skulle inte vilja spendera en dag med dig? :) Massa Kramar Bäry!

2010-05-04 @ 08:22:36
Postat av: Suss

Låter som ett härligt äventyr! Ta hand om dig (och gästerna)! :) Kram!

2010-05-04 @ 11:32:05
URL: http://susseliduss.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Mary du är så söt! :) Å tack Suss!

2010-05-06 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0