Mitt första vattenjympapass


Jag var lite nervös inför mitt vattenjympapass jag skulle ha idag. Hade inte hunnit träna in det och har aldrig gjort det förut. Svetten rann i floder med tanke på att det var runt 30 grader. Men sen tänkte jag att det kan inte gå värre än åt helvete. Med den tanken satte jag igång och vilken kick! Detta program var bara 15 min då jag inte hunnit göra något längre än men det räcker bra som början. Jag log konstant och när jag ville bli ännu gladare kollade jag bara på de gäster som log hela tiden mot mig. Vilken känsla! Jag fick ingen konstruktiv feedback men hoppas få det imorgon då jag ska leda passet för dem jag jobbar med i vår pool.

Det har hänt mycket på hemmafronten också. Både kusinen och brorsan har skaffat pojk-/flickvän. Och här sitter jag, nyfiken som bara den. Men kanske bäst at jag är här så jag inte skrämmer bort dem med mina frågor.

Vi hade även skattjakt idag, jag var två olika pirater. Var kul men önskade nästan att jag var ett av barnen som var med på skattjakten för det hade varit ännu roligare. Jag log som ett fån när de som anordnade akiviteten berättade om den och kände att jag vill också vara med.

Jag har börjat komma in i rutiner nu vilket är skönt eftersom jag inte är lika trött som jag var under introduktionen. Har även kommit igång med promenader så det känns bra. Är så glad att jag ska vara här i 5 månader till :)


Kommentarer
Postat av: Emma M

Låter som att du har det underbart vännen1 Jag tror att de 5 månaderna kommer att flyga iväg. Ta vara på tiden. Ta hand om dig, och hoppas foten mår bättre. Kramar Emma

2010-05-16 @ 11:09:25
Postat av: Linnea

Jag tror också att de kommer flyga iväg. Som jag sa till Sandra, snart är säsongen slut. Men ska inte tänka på et utan vara i nuet. Foten är bättre tack :)

2010-05-16 @ 13:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0