Partnermiddag


Just nu gör jag allt för att undvika att börja med mitt vattenjympapass. Häromdan stod jag på jobbet och försökte få passande rörelser till musiken men efter att tag gav jag upp då det inte alls gick som jag ville. Men desto bättre för er för då få ni en till uppdatering på bloggen :)

Igår var vi på partnermiddag. Vi åt en massa texmex mat, och då menar jag en massa eftersom jag var mätt redan efter förrätten. Vi spelade även bowling vilket var superkul. Det var neonljus i bowlinghallen vilket gjorde att det som inte syntes i vanligt ljus syntes där, t.ex. de fina såsfläckarna jag lyckats få på hela mig, hehe. Sedan gick vi ut, bl.a. till mitt favoritställe när jag var här 2007. Lika bra än förutom att alla kändes lite små, men men. Är lite roligt för nu ser jag allt annorlunda än vad jag gjorde då. Det enda jag såg då var krogarna, stranden och hotellet. Nu har jag sett mycket mer och fått en bättre översikt.

Igår sa vi även hejdå till de första gästerna som skulle åka hem från hotellet. Inte särskilt roligt då man får en bra kontakt med gästerna, och särskilt barnen. Men vi fick även beröm för vårt jobb av några gäster och de sa att de verkligen skulle rekomendera hotellet till andra, så det var kul!

Jag har nu lagt upp bilderna jag tagit här i Alanya på facebook, men lägger upp några här med. Och för er som har Skype, lägg till mig där för jag kommer att vara inne lite till och från. Mitt användarnamn är lthegel. KRAM


Kommentarer
Postat av: Emma

Linnea ser lite solbränd ut. Och hon ser glad ut! Lovely. Ta hand om dig vännen!

2010-05-08 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0