Shopping i Alanya


Jag hade mycket fördomar mot turkar när jag åkte ner hit. De försvann ganska snabbt när jag fick träffa dem vi arbetar med, trevliga och inte alls påstridiga. Men så var vi och shoppade idag. Jag blev alldelses matt, de skriker från alla möjliga håll. Jag ignorerar dem så gott jag kan och en blev så sur när vi inte sa hej att han sa åt våra kollegor att strunta i oss och att vi var tvugna att gå ut i affären. Jag vet att det bara är deras jobb men det får jag ta succesivt. Idag fick jag i alla fall min dos. Även i de vanliga affärerna så är de påstridiga. Köpte t.ex. ett par gåstavar på Intersport idag, kom iväg med de dyraste. Men får använda dem flitigt. Får ta det här succesivt känner jag, inga fler marknader på ett tag.

Nu ska jag och Sandra se på tecknat. Precis som en lördagskväll ska spenderas.

Och ja jag är bättre i foten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0