Svullo

Min fot har svällt upp till en stor och fin luftballong. Den dunkar och om någon rör den skriker jag. Blir högläge inatt och är de inte bättre imorgon ska jag gå till doktorn. En Sports Host som inte kan stödja på foten fungerar inte. Klev på en vass metallbit idag när jag hade volleyboll på stranden. Till en början gjorde det ont men jag kunde gå på den, nu kan jag inte ens stödja på den. Lite kul att tre av oss som jobbar har nu något slags fotproblem, fler ifall man räknar in skavsåren efter transferskorna, haha.

Ikväll har vi ätit middag på en jättefin restaurang med utsikt över hamnen. Sedan åkte vi upp i en bar med utsikt över hela hamnen och delar av Alanya. Är otroligt vackert där uppe! Annars har jag fått en massa feedback på mitt vattengymnastikpass idag vilket känns toppen. Satsar på att göra ett helt nytt pass på söndag. Det kommer fler och fler barn till hotellet. De danska barnen förstår inte vad jag säger annars går det bra. Men har ju även fått höra att mitt danska uttal inte är det bästa. Är svårt att prata som om tungan svällt upp.

Nu ska jag lägga mig och se om min fot har blivit bättre tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0