Punktform

Jag kan tycka att det är riktigt tråkigt att läsa bloggar ibland, särskilt om de bara handlar om långa utläggningar om vad de gör under dagarna. Därför försöker jag att inte skriva om det och detta är också anledningen till att ni får en sammanfattning av den senaste tiden i punktform. (Och för att jag inte älskar att skriva men det är inte så viktigt)

  • Jag och Malin har varit på dubbel"dejt" med två norska tvillingar. Sen att killarna hade med sin kompis gjorde det ju inte mindre till en dejt. Där kom jag på igen hur mycket jag älskar det norska språket.
  • Fotboll + Linnea = dagens underhållning. Jag har fått många gäster att skratta åt mina färdigheter där men vad gör man inte för att bjuda på ett skratt.
  • Maggie som jag har aktiviteter med på hotellet ska åka hem. Vi har klickat riktigt bra fast än vi bara sett lite mer än en månad så det käns tråkigt. Det positiva är att det kommit en till svensk aktivitetsledare som kan hjälpa mig.
  • Jag har festat som aldrig förr (Maggies fel). Två dagar på rad med hemkomst runt 5 på morgonen. Sen en lugn kväll med Xbox då jag var hemma "redan" vid halv 2. Detta som skulle bli en lugn säsong :)
  • Vi har förstört ABBAS Dancing Queen när vi sjöng karaoke på hotellet för gästerna. Det var i alla fall gästens skämtsamma kommentar när jag frågade vad han tyckte. Jag hade väntat mig underbart underhållande med fantastiska sångröster, men jag får väl vara nöjd med vad jag får.
  • Jag har fått världens finaste kommentar av en gäst. Det stod bl.a. att jag var världens bästa guide och har ett enormt tålamod. Det sista uppskattades mycket.

Det var vad som hänt den senaste tiden. Och utöver det ska fröken Thegel även till EGYPTEN! Jag åker dit på min semester så tyvärr inget besök i Sverige förr än i slutet av denna säsong.

Ha det gott <3



Kommentarer
Postat av: LinaH

ÅH! jag blir så sugen att söka nrä jag läser om dina äventyr! Jag vill med ut i världen och jobba med massa roliga människor!

2010-11-24 @ 20:30:27
URL: http://linahokdahl.blogg.se/
Postat av: Linnea

Om du vill söka så sök. Men jag jobbar som aktivitetsledare och inte vanlig guide :)

2010-11-27 @ 20:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0