Day off


Idag har vi varit lediga. Jag sov ut så gott jag kunde, till klockan 10 sen gick jag upp. Varje dag jag jobbar tänker jag att på min fridag ska jag sova ut men har lite svårt för det. Men det behövs för fredagar är våra partykvällar ;) Igår började kvällen med tapas och vin och sen fortsatte det med dans. Jag höll mig någorlunda lugn och åkte hem vid 2-tiden helt slutkörd i benen. Detta för att jag rörde på mig så mycket igår. Har inte hittat något gym än men det kan ta sin tid. När man kommer från en säsong där man lärt sig det mesta och finner glömmer i alla fall jag lätt bort hur mycket det var i början. Nya saker att lära sig, hitta närmaste och bästa mataffären, köpa saker till lägenheten, hitta ett gym m.m.

Idag skulle jag ha besökt ett tandläkare men de hade semester, var lediga o.s.v. Har hur som helst numret till en nu som jag ska ringa till på måndag. Min framtand har blivit gul jämfört med innan så känns bäst att kolla upp det. Har även varit en sväng på stranden. Sanden är superfin och len här, känns som att gå på sammet. Vattnet är inte 30 grader men jag kom i, men det hade inte mamma gjort.

Just nu sitter jag och tittar på "Vänner" från början, en av dem jag jobbar med har med sig alla säsonger. Tur det för mina filmer skulle inte ha räckt länge. Har en kväll då jag inte känner för nåt, varken läsa, se på film, går ut, sova eller nåt annat. Då tänkte jag att jag skulle blogga så blir i alla fall ni glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0