Insekter


De är överallt, för någon dag sen halvmosade jag en kackerlacka. Den satt på väggen när jag skulle gå till jobbet och eftersom jag inte kan döda en mygga kan jag inte heller döda en kackerlacka. De krasar tydligen när man mosar dem. Jag fångade den i en kaffekopp men råkade mosa spröten på den så det blev märke på väggen. Jag mådde illa och hade rysningar hela vägen till jobbet. Det har varit min största skrcäk sen jag kom ner hit att få in en kackerlacka i lägenheten. Vet inte hur det gått till då jag alltid har fönster och dörrar stängda just för att det inte ska komma in några insekter. Men det är bara att inse fakta, de gillar mig. Idag hade jag tre flugor på mig när jag solade, så de gillar mig med eller så luktar jag jävligt illa.

Idag var vi på katamaran båttur. Jag fick åka vattenskoter så jag var nöjd :) Men märks att jag är mindre känslig mot värmen. Var säkert runt 30 grader men jag frös, japp. Minst 40 ska det ju vara ;)

Malin tycker jag är osocial nu och det är jag så dags att sluta. Ska kolla på alla som klätt ut sig i halloween kostymer ikväll. Tur att klockan ställs tillbaka en timme inatt.


Jag älskar min kollega Malin, hon kan vara den snyggaste jag träffat alltså, och jävligt rolig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0