Tack för tiden hemma

Fyra dagar hemma, underbart. Jag har gjort allt jag velat göra. Klippa mig, äta svensk mat, träffa vänner och familj, träna, sova, handla, vaccinerat mig m.m. Okej det ska väl erkännas att jag gärna hade ätit lite mer svensk hemmalagad mat, men lite är bättre än ingen. Ikväll bär det av till Dalarna för att träffa brorsan som har hockeymatch och moster med familj. Imorgon bitti klockan 8 åker jag med planet mot Fuerteventura, FUE. Jag känner mig riktigt laddad och förväntansfull inför en ny säsong. Har en känsla av att denna kommer skilja sig en del från den andra. Dels för att det är en mindre destination menockså för att jag kommer ha lite annorlunda arbetsuppgifter. Jag kommer fortfarande att hålla i aktiviteter på ett hotell och ha service men vad mer det visar sig.

Nu har jag äntligen packat klart och fyllt mina två väskor. Kommer bli mer än 40 kg det kan jag säga, men jag ska faktiskt vara borta ett halvår eller mer. Vet inte när säsongen kommer sluta men antar att jag kommer jobba till april.

Men tack för tiden hemma. Var kul att träffa alla och jag vet att jag varit trött men jag har haft det trevligt i alla fall. Och njut av hösten, de fina färgerna på träden, den friska luften, vindarna, mörkret och myset. Inget land har så underbara årstider som Sverige. Kram :)
Några av dem jag träffat när jag vart hemma. (gamla bilder)

Kommentarer
Postat av: Marie

tack själv Linnea, som vanligt jättekul att träffas. sköt om dig riktigt nu kramar i massor

2010-10-10 @ 13:23:21
Postat av: Cattis

Vad fantastiskt det låter! Är också hemma nu, men längtar redan iväg ska du veta. Saknar dig! Vi hoppas på att det blir österike för mig med. Jätte kul att läsa din blogg, fortsätt i den takten:)

MÅnga kramar cattis

2010-10-16 @ 16:53:37
Postat av: Linnea

Njut nu av tiden hemma Cattis, du kommer komma iväg sen :) Jag hoppas, hoppas du ska med till Österrike, det är vad jag tänker på när det är tufft här nere. Kram

2010-10-16 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0