Tandupdate och välkomstmöte


Nu förstår ni har jag varit hos tandläkaren och jag brukar inte vara rädd. Det var inte någon dålig tandläkare utan blev lite rädd när han sagt att nerven dött. Det är därför jag knappt har nån känsel i den. Sen har den blivit grå och det beror på blod inne i tanden. Jag fick en bedövningspruta och har tagit bort den döda nerven samt har medicin bakom tanden. Ska dit 2-3 gånger till och allt som allt kommer det gå på några 1000. Tur att jag har försäkring säger jag bara. Annars har jag sagt till de andra två att vi ska dela det på tre, då det faktiskt var lite av deras fel att jag ramlade ;) Hade det ena sagt att hon redan fått svar på frågan och det andra inte sagt att jag inte behövde skynda mig hade jag aldrig sprungit och detta aldrig hänt. Men detta är gjort och jag har ett minne för livet.

Har även hållt i mitt första välkomstmöte. Det jag är mest orolig för är att det inte ska komma några gäster. Men det var cirka 20 stycken där och jag pratatde glatt på. Oerhört bra om jag får säga det själv för att vara första gången, det jag bör tänka på är att prata lite långsammare. Det vanliga med andra ord :) Jag skulle även vilja kunna skämta till det, men det får jag i så fall ta efter några gånger.

I helgen är det halloween och vi ska pynta lite här på hotellet. Däremot har jag inte själv bestämt mig för om jag ska klä ut mig och gå ut eller inte. Jag tror inte det, har aldrig tyckt att det är särskilt kul. Däremot ska barnen på hotellet få måla mig imorgon i barnklubben, om jag kommer ihåg ska jag ta en bild så får ni se resultatet. Jag tror det kommer bli ett oerhört fint konstverk, med mig som bakgrund kan man bara lyckas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0