Båttripp


Båttur stod på dagens program och jag smorde in hela kroppen med solskyddfaktor i hopp om att kanske få lite färg. Jag hade även med mig två bikini om det skulle bli så varmt att jag ville ta mig ett dopp. Båten var superfin med liggplatser för alla, solen sken men sen har vi ju vindarna. De var lite kalla, och blev väldigt kalla under tiden vi åkte. Jag hade varit optimistisk och satt på mig shorts och strandklänning och det var liiiite kallt. Var tacksam över att handduken var med så jag kunde vira in mig med den. Nog för att det var kallt men glass åt jag ändå. Det kommer att bli en oerhört härlig utflykt när det blir lite varmare men idag var det lite kallt.

 

Har i alla fall blivit frisk så nu har jag besökt gymmet :) Skulle egentligen ha gått på aeroics men det hade blivit ett litet missförtånd så det var inget pass klockan 1 och 2 som vi trodde utan mellan 1-2. Gymmet var turkiets motsvarighet till kommunalt och maskinerna var av den äldre modellen men det fanns många av välja på. Morgonpromenaderna har även kommit igång igen och jag har varit ute och joggat en halvtimme idag. FUE skulle ju bli min träningssäsong men det kanske är detta som blir det?

Just nu sitter jag och hoppas på att vi ska spela kort ikväll men får se hur det blir med det. De andra är och shoppar och när jag ringde var de bara i den andra butiken än :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0