Catwalk och topmodell


Jag tyckte att de orden hörde ihop därav rubriken. Men jag har faktiskt gått catwalk nu, eller snarare hoppat fram. Vi var på en skinnbutik och de skulle ha några modeller av oss guider, bland annat mig. Toppen tänkte jag som var på väg att gå upp på "scenen" innan showen ens hade börjat. Väl på catwalken hoppstudsade jag fram i min röda, för lilla skinnjacka nynnandes på sången som kom ur högtalarna. Hade mycket energi den dagen då jag sovit i 11 timmar. Erbjöd mig även att ställa upp med kvällsunderhållning i form av sång och dans om det skulle behövas.

Idag har vi varit på en av utflykterna vi ska ha. Där åker man upp bland bergen och får se delar av Bodrum man annars inte får se. Hur de lever i bergen och hur de levde förr. Ni kan tänka mig min förvåning när vi får träffa en tjej där som vart med i Danmarks Topmodel och ska fota för att tidningsomslag. Jag var lite fascinerad men en dam som bodde där uppe stod bara i fönstret och skakade på huvudet :)

 

Jag har haft ont i halsen ett par dagar så jag har dessvärre inte kunnat träna. Däremot har vi spelat kort, och jag älskar det! Igår kväll spelade vi tecken som jag inte spelat på ett tag för jag blir alltid så nervös av det spelet. Men kul var det fast än vi förlorade. Hördes gjorde vi tydligen också då de vånigar upp hört oss och våra skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0