Augusti vart tog du vägen?


Så har augusti nästan passerat. Har gått oerhört fort och det kan säkert ha att göra med besök alla veckor utom en då jag var i Istanbul. Inatt kommer mamma, pappa, Marie och Bjarne :) De ska bo på mitt hotell och det ska bli riktigt kul!

 
Pappa & mamma på besök i Alanya

Idag är min födelsedag. Inget riktigt firande då jag har flygplats men igår åt vi middag och så ska det firas senare under veckan. Men har minsann nämnt det på bussarna så jag får några "Grattis" där. Eller "Gratulerar med dagen2 som det heter på norska. Så egentligen blir det tre firande istället för en! Imorse fick jag present av Oscar och Jonna. Skrattade myckeet när Oscar försökte få mig att gissa vad det var med olika förklaringar.

Oscar och Jonna har som sagt varit här en vecka och har nog inte haft det allt för dåligt med gratis mat, båttur, sol och bad. Det enda var att Oscar fick solsting och på allvar trodde att han hade fått någon allvarlig sjukdom häromnatten då han vandrade omkring i lägenheten.

För dem som lyckats missa det ska jag till Thailand i vinter! Hade ju sökt Phuket men fick Krabi båda som vanlig guide och inte aktivitetsguide som jag är nu. Kände att jag ville prova något nytt. Blir bra i Krabi med, är finare där än i Phuket. Får se när jag börjar men antagligen i slutet av oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0