Reunion!


Jag trodde faktiskt att vi kanske aldrig skulle ses igen. Jag, Elli och Tobias som jag gick guideksolan tillsammans med. Kanske att vi skulle ses hemma i Sverige men inte utomlands. Men det har vi gjort, de kom hit båda två samtidigt! :)

Under veckan har de varit med på min vattenjympa med resultatet att jag hamnade i poolen med alla kläder på, skorna med. Vi var ut i Bodrum med tre olika mål för kvällen och alla blev uppfyllda. Vi har spelat tecken och jag var nervös som vanligt, inget spel för mig det där. Har badat i poolen och lekt. Ja, lekt äntligen någon som ville göra det med. Vi har försökt att se på film och sovit i samma säng. Ellinor har åkte hem men Tobias är kvar tills på söndag.



Ibland blir det inte som man tror och tur är väl det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0