Ingen semester och silverhår

Så vi hade våran dansshow. Det var Coyote Ugly, Michael Jackon, Grease m.m. Det var så KUL! Jag hade ett stort leende på läpparna hela tiden. Långt ifrån allt gick som det skulle, vi var inte synkroniserade, pinnar flög iväg, vi tappade bort oss. Men vi hade kul och det var viktigast. Allt gick så snabbt, det sa shoff och så var det över. Alla repetitioner, all tid och frustration men det var värt det. Roligast var att farmor, Staffan och Klara var där och kunde se den.



Jag har precis som jag nyss skrev haft besök av släkten. Det var riktigt mysigt. Vädret var inte det bästa men de har varit med på mina aktiviteter, de vann en del och jag tror nog att de var mer stolta över det än de ville erkänna. Vi har spelat en massa skibbo vilket påminde mig om hur mycket jag älskar att spela spel. Farmor fyllde år här nere och den kvällen fick hon champagne av dem hemma och ett armband av mig och Klara. Hon var väldigt glad. Vi tog en massa bilder i hopp om att någon skulle bli bra. Kollade på dem en sekund efter de blivit tagna och nej jag ser konstig ut, de där gillar inte jag m.m. :P Men vi fick några fina tillslut.

 

Dagen efter åkte vi biltur kring ön och jag hade 6 timmars sömn i kroppen då jag var ut kvällen innan. Fredagar är vår festkväll och så även när jag hade besök. Jag höll mig vaken första biten och tur var väl det eftersom jag körde. Men efter sista stoppet somnade jag vilket var helt underbart. Vi besökte även Isla Las Lobos som jag velat ta mig länge till. Det var en speciell miljö och jag blev sjösjuk. JAG. Har aldrig skett förut. Det var hursomhelst en härlig vecka :)



Jag skulle ju ha åkt till Egypten nu på måndag men är som ni förstår inställt p.g.a. läget där nu. Känns förstås tråkigt men inget jag kan göra åt saken så bara att gilla läget. För att glädja er hemma kommer jag antagligen att komma hem på min semester men vet inte när den blir. Då tänkte jag ta en rundtripp i Sverige och besöka så många jag hinner :)

Har också hunnit med att göra ett försök till att färga utväxten. Eftersom det gått så bra tidigare antog jag att det skulle gå bra igen. Men icke. Blev gulorange på toppen och vit i stora delar av håret. Höll mig ganska lugn men när bitar av håret började falla av fick jag lite lätt panik. Lyckades sansa mig och var till frisören dagen efter som uttryckt ett stort OJ när hon fick se mitt hår. Jag har i alla fall fått lite nya slingor i nu, bruna, och ser lite gråhårig ut. Eller silver om man ska ta en finare färg ;)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi har sett en massa bra bilder från semestern och igår var vi och grattade Klara.



Kul att du kommer hem. Du får berätta när du vet när det blir. Bara inte när jag och frafar kommer : )

2011-02-06 @ 11:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0