Är de tatuerade?


Tiden går långsamt, sen går den snabbt, långsamt, snabbt. Så håller det på. Just nu går den snabbt. Vi har världens sötaste barn på hotellet och det är dem som gör det roligt att gå till jobbet varje dag. Jag önskar att det kunde vara så söta barn varje vecka :) Igår hade vi "Paint the guide" när jag och Rosa blev målade. På långt håll ser det ut om vi har tatueringar över både armar och ben. Efter barnklubben åkte vi buss in till ett supermarket och handlade. Turkarna är inte som skandinaverna som tittar lite diskret, nej de stirrar verkligen och ibland ruskar de lite på huvudet. Andra skrattar eller pekar. Är lite olika. Men har man ont om tid får man passa på att handla när man hinner det.



Nästa vecka ska jag inte vara mycket på hotellet på förmiddagarna. Har fri, office och båttur :) Japp nu ska jag ut på havet och bada. Får se vad jag hittar på för skoj med barnen där.

Annar ska vi söka till vintern snart och jag tror jag bestämt var och framförallt VAD. Men mer om det senare. Nu ska jag äta upp frukosten innan jag går till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0