Jag vill ha FC Barcelona märket på armen tack!


Jag vaknade av ett sms imorse "Idag kommer listorna, helt sjukt". Listorna är vilka tjänster man kan söka till vintern. I vilket land och som guide, aktivitetsledare eller office. Det är helst sjukt, halva säsongen har nu flutit förbi på något konstigt sätt. Jag börjar äntligen känna att saker faller på sin plats och då ska jag söka till nästa säsong. Borde börja bli van vid det men är det inte riktigt än.

Annars hade vi ansiktmålning i barnklubben igår. Min favorit då barnen älskar det och tiden flyger fram. Jag har börjat bli bättre och klarar av både tigrar, strandparadis och fjärilar. Men igår kom en och ville ha F.C. Barcelona på armen. Jag vet ju inte riktigt hur det ser ut så hon fick måla upp det åt mig. Bilden ser ni nedan och den var inte lätt när färgerna rann. En pappa fällde en kommentar att här måste man visst vara konstnär och jag höll med med ett nervöst skratt. Gjorde så gott jag kunde men den blev långt ifrån bra. Men till ungen som hade blivit målad med förväntansfull uppsyn sa jag att bättre än såhär kan det inte bli. Jag tror inte hon kommer till ansiktmålning igen.

Bild från google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0