Thailand?


Så har jag sökt, och vad om inte THAILAND! Nu är det bara att hålla tummarna för att jag får min önkan uppfylld och får jobba i Phuket som guide i vinter.



Jag har ju alltid sagt att jag älskar norska. Gör det fortfarande, men har gått över lite mer till danska. Är så kul att prata danska. Är något jag kommer sakna när jag slutar jobba som guide, att snakke dansk.
Annars är jag trött på sol och bad och på min förra fridag var vi till Turgutreis på eftermiddagen, en by i närheten. Hade barsnligt kul åt att måla ett svart streck på Nalans haka när hon sov och som hon sedan gick runt med. Drack milkshake och åt cheeseburgare.

En kul grej som också hänt är att jag visst vunnit en tävling :) Skickade in ett sms innan jag åkte till Blossom tiding på ett par stavar och jag vann tydligen! Fick reda på det genom facebook av en gammal klasskompis. Nu är det bara att hoppas att det går bra fast än jag bor i Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0