Vinden har vänt


Äntligen! Jag har känt mig lite omotiverad ett tag. Ingenting har känts sådär kul, varken jobb eller fritid. Förra veckan hände något, det vände. Vi hade underbart söta barn på hotellet, det gör mycket. Jag har fått mer och mer kontakt med personalen på hotellet, inte bara jobbmässigt utan även privat vilket är jättekul. Det händer mer saker på fritiden. Sandra kommer tyvärr inte längre på besök. Men nu kanske Elli och Tobbe från guideskolan kommer istället :) Sen är det Istanbul. Så säger det svish så fyller jag år och mamma, pappa, moster och Bjarne kommer. Augusti innehåller mycket kul!

Vi har kattungar där vi bor. Så underbart söta. Jag ska ha båttur på torsdag och ikväll ska vi ut i Bodrum. På torsdag ska jag även söka till vintern. Allt detta känns så bra och jag hoppas det ska hålla i sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0