Allsång på vattenjympan


När jag har vattenjympa minns jag varför jag vill leda vattenjympa. Det är så mycket energi man får tillbaka från deltagarna och det är så härligt! Jag har börjat säga till gästerna att de måste sjunga mer under passet. Så nu sjunger alla med på "You´re the one that I want" med Grease. Bara i "Ooooo honey" men alltid något :)




Annars började förra ankomsten med gäster relativt lugnt men sen blev det mer och mer. Torsdagen brukar vara en relativt lugn dag var inte alls lugn om vi säger så. Men nu ska vi göra lita förändringar i våra scheman så förhoppningsvis ska det bli bättre då.

Annars har jag varit på nattlig utlykt till Yalikavak. En by cirka 2 mil därifrån jag bor. Vi var ut i tisdags och träffade några som hade en båt som de undrade om vi ville följa med till på efterfest. Varför inte tänkte jag som mer än gärna ville besöka en lyxyacht innan jag åker härifrån. Vi börjar åka mot vad jag och mina kompisar trodde var Bodrum, inte så långt bort. Efter ett tag inser vi att vi åker mot ett annat håll och frågar var vi är på väg, tydligen mot Yalikavak. Båten utbyttes mot ett hotell men det gick bra där med innan vi åkte tillbaka hem igen. Jag var supernöjd med att jag på min fridag både sett lite av Yalikavak och hunnit sola. Så jag somnade till första Harry Potter filmen med ett leende på läpparna.

Hoppas alla hemma har haft en underbar midsommar! Själv är jag på flygplatsen hela dagen och känner som ut var inte av att det är midsommar. Men sol det har vi i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0