Jag bor på ett zoo


I Turkiet brukar det finnas många lösa hundar och katter. Det gör det även här. Utöver detta har vi vid våra lägenheter sköldpadda, grodor, orm, uggla, ödlor, spindlar och ett antal till insekter av olika art. Inte långt härifrån finns även kossor och massa hönor. Det enda som jag känner fattas för att göra det hela komplett är faktiskt en kamel. Fast å andra sidan har jag ju en get på hotellet där jag jobbar så det får duga.

Fast än zoot har minskat på sista tiden. En såg inte vår babysköldpadda och klev på den när det var mörkt. Detta var inte populärt hos oss andra då det var vårt favoritdjur. Ormen har de anställda letat efter och inte hittat igen, ska erkänna att det gjorde mig lite lättad. Men de andra djuren tivs bra i vårt sällskap. Jag är väldigt nyfiken på vad som ska komma härnäst.

Idag är jag halvledig så jag ska snert bege mig till gymmet. Sedan ut till hotellet och göra schema för nästa vecka. Ikväll ska vi antagligen ut i Bodrum en sväng vilket ska bli oerhört mysigt. Imorgon vattenland och på torsdag ska jag flytta till en annan lägenhet. Ska inte bo själv då två andra inte kommer överens behöver jag flytta in istället. På torsdag händer det också, jag flyger hem till Sverige! Har med andra ord några härliga dagar framför mig :)

Kommentarer
Postat av: linda

Hej



Har läst din blogg de senaste dagarna och känner att du har sjukt bra koll på Bodrum. Jag var där förra veckan och önskar nu att flytta dit. Önskar att skicka dig ett mail men hittar inte dina kontaktuppgifter på din blogg, kan du maila mig?



Trevlig helg//Linda

Kan du maila mig?



2011-06-10 @ 15:19:32
Postat av: Kristin

Nej :( Stackars sköldpadda. Klarade den sig eller inte?

2011-07-30 @ 16:28:26
URL: http://krysset.webblogg.se/
Postat av: Linnea

Vi tror den dog, men är inte säkra.

2011-07-31 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0