Jag som skulle ta det lugnt


Jag vill som ni vet uppleva saker när jag jobbar som guide. För att det ska ske gäller det att utnyttja sina fridagar och inte sova bort dem och sola. Det är lite svårt och än har jag inte kommit så långt på väg. Igår skulle jag bara gå ut en liten stund för jag var inte på partyhumör. Kom hem halv fem på morgonen och vaknade klockan 11 och kunde inte bestämma mig för om jag skulle gå upp ur sängen eller inte. Klockan halv ett släpade jag mig ner till poolen. Med andra ord har jag sovit och solat idag. Men nästa tisdag då jäklar. Då ska vi på partybåten nummer 1! Fine jag kommer nog sova bort stora delar av fridagen men å andra sidan får jag ju uppleva saker under natten :) Får se det så.

Underbara Sandra jag jobbade med förra sommaren har fixat semester nu för att komma och hälsa på mig i slutet av juli. Jag har fått semester i mitten av augusti för att åka till Istanbul. Sen kommer mamma, pappa, moster och Bjarne i slutet av augusti. Så har jag inte hunnit uppleva tillräckligt till dess får jag väl ta det då. Och min önskade mopedåkning och besök till Yalikavak tar ju inte lång tid så det löser sig.

 Jag och Sandra i Alanya när jag tappat bort nyckeln till cykeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0