Tvilling på besök


Jag har haft min tvilling på besök i förra veckan. Eller en del tycker i alla fall att vi är så lika att det kan vara svårt att skilja på oss. Vi gick utbildningen tillsammans för att bli Sports Host och där erkände en lärare i slutet att han efter två veckor äntligen kunde skilja på oss. Vi är väldigt lika till sättet vilket märks då vi båda kunde ses efter ett år och det kändes som igår.




Jag frågade vad hon ville göra på min lediga dag och det blev att surfa. För er som har facebook vet ni redan att jag fick surfbrädan på näsan, och j*klar vad ont det gjorde. Inte gråta nu Linnea, inte gråta sa jag till mig själv. För att sedan försöka kämpa mig ut i de två meter höga vågorna igen. När jag började tjura över att det var så svårt sa surfläraren att jag skulle trycka på mer. Efter att försökt en timme och inte kommit längre ut än fem meter i havet gav jag upp. Var så trött så jag var en fara för mig själv :P



Det är karneval här nere nu. Det är tema antikt eller liknande och jag vill klä ut mig till katt. Mest för att det är enkelt. Då säger en att en katt inte är antikt. Men jo då i gamla Egypten var ju faktiskt katter heliga och tänk att gå omkring hela kvällen och ha den respekten, inte helt fel ;) Men får se var det slutar.

Igår hade jag tapaskväll med 40 gäster. Väldigt trevligt tills jag inser att mina gylf varit öppna hela kvällen. Problemet är att gylfen var trasig på dessa byxor vilket jag glömt. Under slutet av middagen står jag med tröjan precis vid gylfen, ler lite lätt och hoppas att alla haft en trevlig kväll. Det jag hoppas allra mest är att ingen sett min öppna gylf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0