Bästa sovplatsen


När jag kom till barnklubben för någon dag sen såg det ut som att någon övernattat där. Luftmadrasserna och saccosäckarna hade gjorts om till sängar och det låg även filtar där inne. Någon dag innan hittade vi en massa chips på golvet som vi inte visste var de kom från. Ingenting förvånar mig längre med hotellet utan där sker allt :P Men jag är så nyfiken på vem som sover där så överväger att sätta upp en kamera så jag får reda på det.



Igår var sista riktiga partykvällen här i Bodrum. Från och med nästa lördag är vi bara fem stycken kvar här. Känns riktigt trist så nu börjar jag längta till Thailand och att få komma hem. Nästa vecka, på fredag, kommer jättemånga till mitt hotell och jag är ensam stora delar under veckan. Kommer nog bli en tuff vecka då det kommer regna mycket de första dagarna och det är aldrig kul på aktivitetshotell. Det roliga är att jag ska ha välkomstmöte på danska igen, jag älskar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0