En fin gåva

Oj vilket födelsedagsfirande, eller snarare presenter. Har nu konstaterat att man får fler paket om man jobbar som guide än om man bor i Sverige så ska kanske fortsätta ett tag med det ;) Fick bikinis, godis, bok, pengar, tidningar och annat som jag önskat mig. Allt var toppen! Så tack för alla presenter! Det enda var väl egentligen att jag fick lite för mycket godis haha så har gett bort hälften, men då blir de andra glada.

Har ju haft besök och jag har haft en dags extra ledighet. Har varit på hotellet och vi har mest tagit det lugnt. Solat, badat och spelat skipbo, skipbo, skipbo. Precis vad jag ville :) Jag har sovit i våningssäng och vaknat vid halv 8 på morgonen. Konstigt nog blev jag tröttare av att vara ledig än när jag jobbar. Var kul att de kom, mamma, pappa, Marie och Bjarne. Så nu har även de sista sett hur jag jobbar.



Har haft världens sötaste barn på hotellet och av en familj fick jag en present innan de åkte hem. Ett litet armband där det stod ”Vi kommer att sakna dig” och en liten lapp. Blev nästan tårögd. Ibland får man extra bra kontakt men någon familj men brukar inte vara mer än en eller ett par under en säsong, men varje gång det sker är det lika kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0