Födelsedagsfirande (igen), bröllop och kick-down!


Mormor varje gång jag skriver bloggen nu så tänker jag på dig och vad Marie sa att jag måste lägga upp bilder så ni får se, så jag ska försöka med det.

Har hänt en del sen sist. Jag också Rosa fixade en gemensam födelsedagsfest för oss där vi bor. Till festen gjorde vi väldigt fina inbjudningskort i barnklubben. I stort sett alla vi jobbade med kom och på kvällen gick vi självklart ut och hade det riktigt kul :)



I lördags var vi på turkisk bröllopsfest. Det är en som vi arbetar med som gifte sig. Gäterna var cirka 400 så det var en hel del folk. Det var på en golfbana där det hade satts upp lampor och mycket var i vitt och superfint. Jag som inte känner att jag måste gifta mig eller haft det som en dröm som många andra övervägde det när jag såg festen man får ha ;) Vi stannade inte särskilt länge då vi var trötta men hann se bröllopsdansen, tårtan (!) och en turkisk magdanssös.



I måndags var det Kick-down. Det kan ses som en teamdag med avskedsfest på kvällen då alla snart ska åka härifrån till nya platser. Vi spelade bowling på eftermiddagen och åt glass. På kvällen hade i en egen båt som släppte av oss inne i Bodrum på bargatan. Var riktigt kul att kliva av båten mitt inne i Bodrum. Kvällen var riktigt lyckad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0