Look a like?

Servicetelefonspasset jag hade gick helt okej. Fick fyra samtal och det senaste var vid 3 på morgonen om jag minns riktigt. Jag vaknade med ett ryck när den ringde och försökte få ur mig ”Välkommen till servicetelefonen du pratar med Linnea”. Först blev det mest mummel, men då fick jag bara säga det en gång till. Det enda jag inte förstår mig på är gäster som ringer mitt i natten och klagar på städningen, lite svårt för mig att göra något åt det då :P

I tisdags hade vi vår sista städning av lägenheterna, så nu blir det inga nya lakan eller handdukar. Byte av sopor och rengöring av golv. Vi som har haft det så bra! Även poolen är stängd och grön nu. Känns lite konstigt och huset blir mer och mer tomt. Våra små kattungar som adopterats måste vi göra oss av med nu också, vi ska försöka hitta ett katthem åt dem.

I måndags när jag satt och pratade med en gäst kände jag hur något stack till på underarmen. Kollade och där var en getinggadd men ingen geting. Tänkte att det gjorde ont, men inte så ont som jag jämt inbillar mig att det ska göra och funderade därpå varför jag är så rädd för getingar. Efter detta sprang jag dock i panik till Rosa då gadden pulserade. Hon sa åt mig att ta till sjuksköterskan som ville sända mig till doktorn, men aldrig att jag åkte dit så det fick han lösa på plats :)

En liten fråga såhär på slutet. Tycker ni att jag är lik någon kändis? De jag jobbar med påstår att jag liknar prinsessan Diana men jag håller inte med. Vi har nämligen börjat sätta upp ”Look a like” bilder på kontoret därav min fråga.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0