När det är som svårast behöver man det som mest


Förra lördagen var inte rolig. Jag fick besked om att jag skulle flyga från Bodrum den 21 oktober och då om kvällen till Danmark. Sedan skulle jag flyga till Thailand den 24 oktober. Om jag hade haft riktig otur där hade jag fått en dag hemma. Inte en hel vecka som jag var inställd på. När jag insåg det blev jag arg och sen försökte jag acceptera det. Tog ett tag innan det kändes lite bättre men i tisdags vände det. Men chef har nu fixat att jag får vara hemma i tre dagar istället för en! Blev toppenglad. Så kommer hem den 20 oktober vid 13-tiden och åker igen den 24:e.

Tre dagar känns kanske lite för er som är hemma men jag har insett att man hinner mycket på tre dagar. Shoppa, träffa familj och vänner samt packa om och äta svensk mat. Om jag har tur hinner jag även med träning och lite vila. Om inte kan jag ju alltid vila på planet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0