Introduktion var det ja


Just nu har jag introduktion på GC och det är mycket att lära. Jag kommer inte bara sitta på Contact Center och svara när gäster ringer med alla möjliga frågor och problem, jag ska även vara ansvarig för konferens. Jag fick en liten intro till konferens igår och det är en del att tänka på, men jag tror att så fort jag kommer in i det så kommer det bli riktigt kul. De är även mycket att lära mig om våra system, var jag hittar saker. Jag ska lära mig att hitta på GC och Mallorca, ha koll på utlykter, veta hur man hanterar sjukhusfall och mycket mer. Det är oerhört mycket att ta in, men detta kommer nog bli min lärorikaste säsong.

Idag har vi varit på utflykt, Kontinent i miniatyr, och sett vad som finns utanför turiststråken. Det var riktigt fint att se. Man åker också igenom fyra olika klimatzoner, så på ena platsen var det varmt och en annan ganska kallt.



Igår var vi på Garbos, lite som Wallmans, och det var så bra! Dans och sång med mat, kan väl inte bli bättre.
Bilderna från vänster: De som uppträdde, Sivert med nån dam på scenen, jag med älskade Malin och Mia <3



Nu kommer det ta ett tag till nästa gång då vi åker på en veckas intro på Malloca på onsdag. Kommer bli en intensiv vecka, men som allt annat, riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0