Mallorca


Lång tid sen sist men det händer saker hela tiden så det är svårt att hitta tid. Vi har ju varit på en veckas intro på Mallorca och det var härligt. Inte som semester som många kanske tror utan vi har tittat vart olika hotell ligger, gått på skattjakter för att lära oss hitta saker, men såklart även bott på hotell. Vissa med lägre standard och andra helt underbara. Är bra att ha bott på hotell där vi har många gäster när de ringer.

Jag och Mia på ett hotell i Playa del Palma

Vi har sett både södra, östra och norra Mallorca. På norra Mallorca, i Alcudia var jag ju på guideskolan och många härliga minnen kom tillbaka. Där fick jag även träffa Sandra och Essi från Thailand och det var såååå kul att se dem igen!



Varje dag har vi åkt bil och säger bara att det var tur att jag inte körde, många vet ju vad som hände med bilen i Thailand ;) Varit som syskon i bilen och inte kunnat samsas, så tur att vi hade en som var lite lugnare som kunde sitta i mitten. Mallorca är superfint, särskilt östra tyckte jag om. Men nu har jag varit där tre gånger så det får räcka :)


På östra Mallorca

Tillbaka på Gran Canaria och jag har börjat ta samtal från gästerna. Första dagen var jag så nervös att jag mådde illa. Är fortfarande lite nervös, men jag tycker det är så kul! Har redan lärt mig en massa och för var dag som går märker jag hur jag blir bättre och bättre. Svårast just nu är konferensbiten med ekonomin, men det kommer det med.

 

Hela Contact center teamet.

Hoppas ni där hemma har det lika bra som mig :) Massa kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0