Vilken vinst

Jag har jobbat ”på riktigt” nu i lite mer än en vecka. För tillfället är det inte så många som ringer så det är väldigt lugnt på kontoret. Då får man roa sig med annat som Luciatåg, vi gjorde ett väldigt vackert tåg häromkvällen.



Jag har haft mina första lediga dagar sen jag i helgen. Då var jag med Mia på IKEA, som jag längtat, och shoppade. På kvällen var vi på Garbos igen och gick ut efter det. Var en superkul kväll! På söndag sen släpade jag mig till ett av våra hotell för att sola lite och bada (!). Det var knappt jag kom i för jag tyckte det var iskallt i poolen. Men just nu tycker jag det är kallt för det mesta, haha.

Vi har varit på ännu en utflykt, Sioux City. Det är med Vilda västern tema så det är som att komma tillbaka till cowboytiden med gamla hus, cowboys och djur. Det var kul att se och jag var stolt när jag gick in till ormarna. Visserligen med Mia vid min sida och ett ord om att den son skrämmer mig pratar jag inte med något mer men ändå. Jag var där! Jag försökte mig också på att dansa linedance, gick helt okej med tanke på min koordination. Det bästa under kväällen var när jag och Mia vann två gevär med skumbollar, det gjorde min kväll :)

Ikväll ska jag möta en konferensgrupp som är på plats. Följa dem till restaurangen och se om de har några speciella frågor. Tiden har gått så snabbt sen jag kom, men det är för det r nya saker hela tiden. Det är helt enkelt helt underbart.


Kommentarer
Postat av: LinaH

Wohoo! Linedance:) var inte du med när jag körde det i tentasalen? Jag åker antagligen till Gran Canaria i november och dansar linedance hela dagarna. Samt solar, badar och äter massa god mat! Trevlig helg:)

2012-05-18 @ 23:43:36
URL: http://linahokdahl.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nej, jag tror inte jag vad med men jag minns att du dansade det :) Åh så härligt, vart på GC åker du då?

2012-05-22 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0