David Guetta


Om inte ni märkt det så kan jag berätta det, tiden går snabbt. Riktigt snabbt, det säger svisch och så har en dag gått en vecka. Många pratar nu om att snart är säsongen slut, om lite mer än en månad börjar folk åka från GC. Jag vill inte tänka på det. Tycker inte det ska bli det minsta roligt. Men jag får hoppas att jag känner mig redo för det då, kanske redo jobbmässigt men jag tror inte jag kommer känna mig redo för att lämna mina nya vänner.

I fredags spelade David Guetta här på GC. Vi hade första parkett på ljudet då han spelade på stadion, några meter bort från där vi bor. Vi var därför på vårt tak tillsammans med andra guider. Jag var egentligen trött, men ville som vanligt inte missa något. Klockan ett jag jag och la mig med någorlunda gott samvete över att ha varit med en stund, jag visste ju egentligen inte ens vem han var. Sen kände jag visserligen igen musiken så det var ju kul. Mia sa att jag aldrig skulle kunna somna med all musik, men jodå det gjorde jag. Vaknade 4 med ett ryck av att allt avlutades, men innan sov jag allt bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0