FUE, Fuerteventura, stark vind


Ja, vad ska man säga jag älskar den ön. Har sagt det förr och säger det igen. Jag känner mig lycklig där. Fick en fråga nu i helgen om jag kunde tänka mig att bo där. Har tänkt på det men nej, det är för litet. Jag kan abolsut åka dit igen, men inte bo där. Älskar FUE, och speciellt Corralejo, för alla fina minnen där.



Jag och Mia var nu på gamla partnerrestauranger och hör och häpna inkastarna kände igen oss, haha. Vår gamla partnerbar och så bodde vi på ett av våra hotell. Vi besökte våra gamla lägenheter och vårt gamla aktiviteshotell. Det var minnen som kom tillbaka, och som alltid bara fina för det är dem man minns :)



Annars var jag ledig måndag och tisdag med. I måndags var jag på jeepsafari med Sivert. Fick se mer av GC och det är riktigt fint på sina platser. Kom tillbaka dammiga och fina. På måndag grillade vi sen på taket och så gick vi ut, och det var en riktigt lyckad kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0